دانلود پاورپوینت پاویون ایران در نمایشگاه اکسپو 2015 میلان از موج نو
نوشته شده توسط : safa

 طراحی پاویون ایران در نمایشگاه اکسپو 2015 میلان توسط معماری موج نو انجام وقرار است در این نمایشگاه اجرا شود. طراحان و معماران این پاویون، هدف خود از این طراحی را نشان دادن ماهیت معماری ایرانی به همراه معماری ارگانیک بیان کرده اند. شعار این اکسپو تغدیه زمین،انرژی برای حیات و شعار فرعی پاویون ایران غذا و فرهنگ است. گروه معماری موج نو طرح این پاویون را بر اساس باغ ایرانی ارائه نموده اند. این باغ نماد تغذیه از خاک، رشد و در نهایت شکوفایی می باشد.
معماران این طرح، وجود درخت در این پاویون را، نشانه ی زندگی می داند و همچنین یک محیط دلپذیر در سایه برای روزهای آفتابی و پناهگاهی برای روزهای بارانی.
 
اکسپو 2015، پاویون ایران در اکسپو 2015 میلان
 
همچنین در راستای استفاده از انرژی های طبیعی و برگشت پذیر، آب باران جمع آوری و برای نیازهای مربوطه استفاده می شود و پانل های دریافت انرژی خورشیدی نیز برای تامین انرژی گرمایی و الکتریکی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.


کلمات کلیدی مرتبط:
طراحی پاویون ایران در نمایشگاه اکسپو 2015 میلان توسط معماری موج نو انجام وقرار است در این نمایشگاه اجرا شود. طراحان و معماران این پاویون، هدف خود از این طراحی را نشان دادن ماهیت معماری ایرانی به همراه معماری ارگانیک بیان کرده اند. شعار این اکسپو تغدیه زمین،انرژی برای حیات و شعار فرعی پاویون ایران غ,
دانلود پاورپوینت پاویون ایران در نمایشگاه اکسپو 2015 میلان از موج نو

تاریخ ایجاد 22/04/1395 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 22 اسلاید   قیمت: 5500 تومان     تعدادمشاهده  1  

 




:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: