پاورپوینت تحلیل و بررسی مركز فرهنگي حيدر علي اف, از زاها حديد به همراه پلانها و تصاویر
نوشته شده توسط : safa

مركز فرهنگي حيدر علي اف، از زاها حديد، به تازگي كامل شده است و در حال حاضر ميزبان نمايشگاه ” آذربايجان مينياتور” نمايشي از مدل هاي كوچكي از آثار بدوي معماري آذربايجان مي باشد. اين نمايشگاه جهت فراگيرسازي هدفي برگرفته از اداي احترام به فلسفه دموكراسي و قومي سازي ست كه مشخصه هاي اصلي اصلاحات سياسي و اقتصادي حيدر علي اف، سومين رئيس جمهور اين كشور در آذربايجان جديد و رهبر سابق آذربايجان شوروي بوده است.
اين ساختمان در حال حاضر تبديل به عنصري مهم در سازماندهي اين منظر شهري گشته است؛ هم از لحاظ بصري با فرم موجدار و منحني هاي سفيد رنگش و هم از لحاظ فرهنگي با برنامه اي ثابت از نمايشگاه ها و سخنراني ها پيرامون تاريخ، پيچيدگي هاي زباني و تمدن هاي بي شماري كه فرهنگ كنوني آذربايجان را ساخته است.
اين سازه ي زيبا شامل يك موزه، كتابخانه و مركز كنفرانس باكو، پايتخت جمهوري آذربايجان مي باشد و نقشي مهم در توسعه ي شهري اين سايت شهري را به عهده دارد و بنياني براي ساخت مجتمع هاي مسكوني، ادارات، هتل و يك مركز تجاري جديد در اطراف يك پلازاي جديد خواهد بود.


کلمات کلیدی مرتبط:
مركز فرهنگي حيدر علي اف، از زاها حديد، به تازگي كامل شده است و در حال حاضر ميزبان نمايشگاه ” آذربايجان مينياتور” نمايشي از مدل هاي كوچكي از آثار بدوي معماري آذربايجان مي باشد. اين نمايشگاه جهت فراگيرسازي هدفي برگرفته از اداي احترام به فلسفه دموكراسي و قومي سازي ست كه مشخصه هاي اصلي اصلاحات سياسي و ا,
پاورپوینت تحلیل و بررسی مركز فرهنگي حيدر علي اف, از زاها حديد به همراه پلانها و تصاویر

تاریخ ایجاد 01/07/1395 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 75   قیمت: 6000 تومان     تعدادمشاهده  2  

 




:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: