پاورپوینت بررسی معماری ساختمان بانک فدرال ریزرو- میناپلولیس
نوشته شده توسط : safa
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان بانک فدرال ریزرو- میناپلولیس

تاریخ ایجاد 13/11/2017 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 24 اسلاید   قیمت: 6000 تومان     تعدادمشاهده  2  


پاورپوینت بررسی معماری ساختمان بانک فدرال ریزرو- میناپلولیس 
 
بخشی از مطلب
این ساختمان طویل دارای دهانه های بزرگی است (1973: میناپولیس، مهندس معمار: جی، بیرکرتز و همکاران، مهندس سازه: اسکیلنگ ، هل، کریستین سن ورابرت سون) که برای آزاد کردن زیر میدان عمومی شهری از انسداد و حذف ستون هایی که امکان تداخل با طراحی بخش زیرزمینی ساختمان در زیر میدان مذکور را داشتند طراحی شد. ساختمان در دو بخش طراحی گردید: یک بخش حفاظمت شده زیرزمینی بسیار بزرگ (برای دریافت و عملیات بانکی میزان زیاد پول) و بخش اداری در 10 طبقه روی ان {مساحت هر طبقه 16800 فوت مربع (1560 متر مربع) است} میدان عمومی وسیعی بین این دو بخش با هال ورودی و فضاهای پشتیبانی و خدماتی که در قسمت انتهایی طراحی شده اند قرار دارد. بیرکرتز این گونه توضیح می دهد از یک سو مبهم بودن و امنیت ساختمان مد نظر بوده و از طرف دیگر شفافیت و گویا بودن آن (مک کوی، 1973)
 
این ساختمان بیشتر به علت پوشاندن دهانه 270 فوتی (3/82 متر) در طول میدان عمومی با استفاده از سازه معلق بخش اداری مورد توجه قرار گرفته است. دو برج خدماتی در دو انتهای ساختمان (شامل: پلکان، سرویس های بهداشتی، آسانسور های خدماتی وفضاهای تاسیساتی) کل تکیه گاههای عمودی و پایداری جانبی را برای بخش اداری مورد توجه قار رگرفته است. و برج خدماتی در دو انتهای ساختمان (شامل: پلکان، سرویس های بهداشتی، آسانسورهای خدماتی و فضاهای تاسیساتی) کل تکیه گاههای عمودی و پایداری جانبی را برای بخش اداری تامین می کنند. هر یک از این برج ها با نمایی از جنس سنگ گرانیت سازه ای برشی به شکل H از جنس بتن مسلح دارند که به طور عمودی از سطح زمین طره شده اند.
دو سازه زنجیر واره معلق اصلی (به علت بار یکنواخت افقی که بر آنها وارد می شود بیشتر به شکل سهمی نزدیک هستند(متشکل از صفحه فولادی جوش داده شده که بطور متوسط 3 فوت (91 متر) عمق دارد و شامل کابل های پس کشیده به قطر 40 اینچ(100 میلیمتر)است، می باشند، 8 کابل در بالای هر منحنی طنابی وجود دارد که به ترتیب به 6، 4، و 2 عدد کابل در پایین کاهش می یابند. 
نیروی افقی رانشی درونی در بالای فرم منحنی طنابی به وسیله یک خرپا به شکل جعبه در بالای ساختمان خنثی می گردد. این خرپا 28 فوت(5/8 متر) ارتفاع و 60 فوت (3/18 متر) عرض و270 فوت (3/82 متر) طول دارد. راستای برج ها، خرپا و منحنی طنابی روی یک خط در هر انتها با هم تلاقی دارند. اتصال بحرانی این سه عامل اصلی در بالای هر گوشه از ساختمان یک لنگر فولادی به وزن 920 تن 85 متریک) است. 
طبقات بالای فرم منحنی طنابی به وسیله ستون هایی نگاه داشته می شوند (که در بالای فرم منحنی طنابی باقی می مانند)طبقات زیر فرم منحنی طنابی به وسیله مقاطع عرضی فولادی از ان آویزان شده اند. 
برای ایجاد تاثیر بصری ناشی از رفتارهای متفاوت سازه ای، شیشه ای که با سطح زیرمنحنی طنابی در یک تراز قرار دارد و در بخش بالایی عقب تر نشسته است طراحی شده است. کف طبقات متشکل از بتن سبک روی سطح فولادی و خرپاهای فولادی سبک به ارتفاع 10 فوت (3 متر) در مرکز است. این خرپاها سرتاسر فضای داخلی بدون ستون دفاتر به عرض 60 فوت (3/18 متر) را می پوشانند و فضایی یکپارچه ایجاد می نمایند. بارهای ناشی از نیروی باد با عملکرد دیافراگم طبقات که بارها را به برج های انتهایی انتقال می دهند خنثی می شوند. 
و......


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , بررسی معماری ,ساختمان بانک , فدرال ریزرو- میناپلولیس , بررسی معماری ,نمونه موردی ساختمان بانک ,ساختمان بانک خارجی ,ساختمان بانک مدرن ,نمونه مشابه ساختمان بانک ,کانسبت ساختمان بانک ,طرح ساختمان بانک ,کیس استادی ,معماری ساختمان بانک ,ایده ساختمان بانک ,تاریخچه ساختمان بانک ,تحلیل س,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی الزامات و استانداردهای طراحی ساختمانهای بزرگ اداری
پاورپوینت بررسی برج اداري و نمايشگاهي هنگ كنگ
پاورپوینت بررسی روانشناسی طراحی فضاهای اداری معاصر
پاورپوینت بررسی طرح داخلی شعبه لندن شرکت اسلک اثر ODOS architects
پاورپوینت بررسی ساختمان اداری کارخانه ی واکس سازی جانسن و پسر
پاورپوینت بررسی بازسازی ساختمان اداری با دکور چوبی در امریکا
دانلود,طراحی مجتمع اداری, تجاری با رویکرد بهره گیری از نور روز- پاورپوینت
پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری مدرن الهیه
پاورپوینت بررسی ساختمان اداری پایدار الماس مالزی - ساختمان سبز
پاورپوینت بررسی ساختمان اداری آنجل در شهر منچستر
پاورپوینت بررسی طراحی مینیمال ساختمان شرکت لوازم خانگی جاتا در اسپانیا
پاورپوینت بررسی دفتر طراحی مهرداد یزدانی
پاورپوینت بررسی ساختمان جدید شبکه BBC
پاورپوینت بررسی طراحی بانک در پرتغال اثر معماران مارکز فرانکو
پاورپوینت بررسی پل مارگارت هانت هیل اثر سانتیاگو کالاتراوا (Santiago Calatrava)
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری دومینیون اثرگروه معماری زاها حدید
پاورپوینت بررسی طراحی ساختمان علوم تکنولوژی و پزشکی اثر استودیو معماری Payette
پاورپوینت بررسی ساختمان دروازه سرمایه Capital Gate
پاورپوینت بررسی برج بانک ملی چین
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری سفید در شهرک غرب تهران




:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: