پاورپوینت ساختمان پیش ساخته پروفابریک
نوشته شده توسط : safa
پاورپوینت ساختمان پیش ساخته پروفابریک

تاریخ ایجاد 26/11/2017 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 78 اسلاید   قیمت: 500 تومان   حجم فایل: 2317 kb  تعدادمشاهده  2  


پاورپوینت ساختمان پیش ساخته پروفابریک
 
 
 
    مزایای ساختمان پروفابریک :
 
–  یکپارچگی وراحتی در جابجائی و نصب.
 
-آزادی عمل در طراحی و اجرای طرح های متنوع و خاص
 
– فضای مفیدو غیر قابل تصوردر داخل ساختمان
 
-صرفه جوئی در هزینه های ساخت و ساز به دلیل سبکی،   در پی و اسکلت ساختمان.
 
-سبکی و مقاومت بالا در مقایسه با مصالح ساختمانی متداول مانندآجر، بلوک، سفال و …
 
-افزایش عمر مفیدساختمان تا 40 سال
 
-این سازه ها به خاطر وزن فوق العاده کم ، بی نیاز از مصرف پروفیل های  سنگین در ساخت اسکلت فلزی و میلگرد و بتن ریزی در حجم بالا در شناژ و سایر جاهای مورد نیاز، میباشند.
 
-ساختمانهای تولیدی این شرکت قابل اجرا در زمینهای سست ، کناردریا ، باغها ، مکانهای صعب العبورکه امکان حمل مصالح  جهت ساخت و ساز مقدور نمی باشد ، می باشد.
 
      شركت  طرح و ساخت بنام در راستای سبک سازی و مقاوم سازی ساختمانها در برابر زلزله با استفاده از استانداردهای بین المللی وتوصیه های آئین نامه2800 ایران ، در جهت کاهش خسارات  جاني و مالي و همچنین بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی ، با توجه به نياز داخلي کشور به  تكنولوژي جدید و مدرن در زمینه سیستم های پيش ساخته سبك ، از سال 1384  بخشي از فعاليت خود را در اين حیطه آغاز كرده است. امید است بتوان با استفاده از مصالح ساختمانی سبک و مقاوم و کارا ،  تحول بزرگی در بخش ساخت و ساز  ایجاد نمود .
 
 
– شركت  طرح و ساخت بنام در راستای سبک سازی و مقاوم سازی ساختمانها در برابر زلزله با استفاده از استانداردهای بین المللی وتوصیه های آئین نامه2800 ایران ، در جهت کاهش خسارات  جاني و مالي و همچنین بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی ، با توجه به نياز داخلي کشور به  تكنولوژي جدید و مدرن در زمینه سیستم های پيش ساخته سبك ، از سال 1384  بخشي از فعاليت خود را در اين حیطه آغاز كرده است.
 
-مصالح ساختمانی مورد استفاده در این سیستم ها  با طراحی ویژه سازه ای ، اجرای سریع و اقتصادی پروژه های انبوه سازی وعمرانی با کاربری های مختلف منجمله مسکونی (آپارتمانی و ویلائی)، اداری ، آموزشی ، بهداشتی و …  متناسب با هر سلیقه ای و  بدون هیچ گونه محدودیت زیربنایی را با رعايت مشخصات فنی عملی می سازد.
 
–  پايداري و دوام ساختمان هاي پيش ساخته اين شركت  در مقابل عوامل طبيعي و غير قابل پيش بيني همچون طوفان ، زلزله ، آتش سوزي موجب شده تا نام ساختمان هاي پيش ساخته با كلماتي چون : اطمينان ، آسايش ، دور انديشي ، صرفه جويي در وقت و هزينه ، دقت و انتخاب صحيح در جهان مترادف شود. با توجه به این که مصالح و مواد اولیه مورد مصرف در این بخش برای اولین بار در ایران استفاده شده است ، لذا تمامی آزمایشات فنی لازم توسط مشاوران تراز اول ایران انجام گرفته و  موردتائید می باشد .
 
     مصالح ساختمانی مورد استفاده در این سیستم ها  با طراحی ویژه سازه ای ، اجرای سریع و اقتصادی پروژه های انبوه سازی وعمرانی با کاربری های مختلف منجمله مسکونی (آپارتمانی و ویلائی)، اداری ، آموزشی ، بهداشتی و ...  متناسب با هر سلیقه ای و  بدون هیچ گونه محدودیت زیربنایی را با رعايت مشخصات فنی عملی می سازد. 
 
          پايداري و دوام ساختمان هاي پيش ساخته اين شركت  در مقابل عوامل طبيعي و غير قابل پيش بيني همچون طوفان ، زلزله ، آتش سوزي موجب شده تا نام ساختمان هاي پيش ساخته با كلماتي چون : اطمينان ، آسايش ، دور انديشي ، صرفه جويي در وقت و هزينه ، دقت و انتخاب صحيح در جهان مترادف شود. با توجه به این که مصالح و مواد اولیه مورد مصرف در این بخش برای اولین بار در ایران استفاده شده است ، لذا تمامی آزمایشات فنی لازم توسط مشاوران تراز اول ایران انجام گرفته و  موردتائید می باشد .
و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ساختمان پیش ساخته پروفابریک , , , , مزایای ساختمان پروفابریک : , ,– یکپارچگی وراحتی در جابجائی و نصب. , ,-آزادی عمل در طراحی و اجرای طرح های متنوع و خاص , ,– فضای مفیدو غیر قابل تصوردر داخل ساختمان , ,-صرفه جوئی در هزینه های ساخت و ساز به دلیل سبکی، در پی و اسکلت ساختمان. , ,-سبکی و ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی تیلت آپ Tilt Up - روش برای انبوه سازی و اجرای ساختمان های بزرگ
پاورپوینت تیرهای لانه زنبوری
پاورپوینت کاربرد و مقاومت ژئوگریدها
پاورپوینت بررسی ژئوتکستایل و کاربردها
پاورپوینت بیمه های مهندسی
پاورپوینت تقویت و بهسازی سازه با FRP
پاورپوینت اجرای پی در ساختمان
پاورپوینت قالب های فلزی روفیکس
پاورپوینت بررسی دوام بتن
پاورپوینت بررسی اصول بهره بردای ، حفاظت و نگهداری از بتن
پاورپوینت مدیریت بحران
پاورپوینت ایمنی و توسعه و بهبود فضای کسب و کار
پاورپوینت بررسی ماشین های شمع کوب و شمع کوبی
پاورپوینت عایق کاری ساختمانی
پاورپوینت بررسی دالهای نیمه پیش ساخته بتن مسلح دابل تی Double Tee
پاورپوینت بررسی روش اجرای سازه های پیش تنیده
پاورپوینت راهسازی
پاورپوینت آسفالت رنگی
پاورپوینت بررسی سیستم دال مجوف یوبوت
پاورپوینت بررسی سقف تیرچه درجا مهانیت




:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: