پاورپوینت تحلیل و بررسی طراحی پاویون گالری سرپنتاین ۲۰۱۶
نوشته شده توسط : safa
پاورپوینت تحلیل و بررسی طراحی پاویون گالری سرپنتاین ۲۰۱۶

تاریخ ایجاد 06/12/2017 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 24 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاویر   قیمت: 6000 تومان     تعدادمشاهده  1  


<p>&#160;</pپاورپوینت تحلیل و بررسی طراحی پاویون گالری سرپنتاین ۲۰۱۶
 
بخشی از مطلب
شرکت BIG یک گروه معماری است که پایه تشکیل آن در گوپنهاگ و نیویورک میباشد.کار اصلی این گروه:طراحی،ساخت، تفکر در زمینه معماری و توسعه شهرسازی میباشد. در حال حاظر این گروه مشغول تعداد پرشماری پروژه بزرگ در اروپا،آمریکای شمالی،آسیا و خاور میانه میباشدبیارک اینگلس، مؤسس شرکت معماری BIG، از پاویون گالری سرپنتاین رونمایی کرد؛ دیواری ساخته شده از بلوک‌های مات که به هم چفت نشده‌اند. نتیجه این طرح، خلق فضایی خمیده و غار مانند است.
اینگلس معتقد است که پاویون هم شفاف و هم مات، هم جامد و هم قطره مانند است. پاویون گالری سرپنتاین امسال، دیواری ساده است که دست کاری شده تا شکلی نامشخص پیدا کند.اگر کنار پاویون بایستید؛ نمایی مستطیلی خواهید دید اما اگر از روبرو به آن بنگرید؛ طرحی خمیده می‌بینید. علاوه بر این، با توجه به زاویه دید شما، نمای پاویون از مات تا شفاف تغییر می‌کند.
 
اینگلس در ادامه اضافه کرد: ما همیشه به تغییرات ناشی از المان‌های متضاد و نحوه ترکیب آن‌ها با هم، علاقه‌مند بوده‌ایم. بیارک اینگلس در سال ۲۰۰۵، شرکت BIG را تأسیس کرد که تا به حال چند پروژه مختلف را به پایان رسانده است؛ مانند یک موزه دریایی زیرزمینی و یک آپارتمان با طرح گره هشتی.اینگلس در ادامه گفت: ما با استفاده از روشی راحت سعی کردیم ساختاری مرکب از المان‌های مختلف بسازیم. این ساختار، دیواری است که از داخل به یک سالن تبدیل می‌شود. این پاویون، دروازه‌ای به سوی گالری سرپنتاین و فضایی برای برگزاری رویدادهای مختلف است.
از یک جهت، نمایی قائمه و شفاف دارد و از طرف دیگر، مات و خمیده می‌شود.ساختار در خارج از گالری سرپنتاین و در باغ Kensington قرار دارد. پاویون از فریم‌های فایبرگلاسی مات ساخته شده است که با استفاده از روش آجرچینی معمولی، روی هم چیده شده‌اند.
جهت بلوک‌های توخالی، کم‌کم به سمت بالا و پایین تغییر داده شده تا دو لایه سطح مواج تشکیل دهند. این لایه‌ها جدا شده‌اند تا دو ورودی خمیده در دو انتهای پاویون و یک فضای غار مانند در مرکز ایجاد کنند.
 
 
طبق گفته‌های اینگلس، ایده پاویون از یک محصول مات از شرکت تولیدکننده مواد Fiberline الهام شده است.اینگلس در ادامه توضیح داد: ما با استفاده از المان‌های فایبرگلاسی روی یک سیستم قفسه‌بندی کار می‌کردیم. این پاویون، ترکیبی از یک ساختمان و یک تکه اثاثیه است. دیوار، یک قفسه بزرگ است که آن را به یک سمت هل داده‌اید تا فضای داخلی پاویون شکل پیدا کند.
اینگلس می‌خواست با طراحی این بنا از معمار افسانه‌ای دانمارک Jorn Utzon بابت خلق خانه اپرا سیدنی سپاسگزاری کند.
Utzon معتقد بود که می‌توانید هر فرم قابل‌تصور را با طرحی دقیق و با استفاده از موادی که به تولید انبوه می‌رسند؛ خلق کنید؛ این همان چیزی بود که تیم اینگلس سعی بر نمایشش داشت.پاویون از بازدیدکننده‌ها دعوت می‌کند که از فضای بیرونی آن بالا بروند اما یک سیم فلزی نازک و بلند مانع آن‌ها می‌شود.
 
 
در داخل پاویون، از کف‌پوش و صندلی‌های چوبی استفاده شده است. ابعاد صندلی‌ها با ابعاد بلوک‌های فایبرگلاسی برابر هستند.
این پاویون، شامل یک کافه و فضایی عمومی است که به برگزاری رویدادهای شبانه برنامه سالانه Park Nights گالری اختصاص دارد. در این رویداد، موسیقی، فیلم، رقص و ادبیات اجرا می‌شود.طرح BIG، معیار کیفیت شانزدهمین نمایشگاه گالری سرپنتاین تلقی می‌شود و شانس خلق اولین ساختمان این معمارها در انگلستان را به آن‌ها هدیه می‌دهد.
امسال برای اولین بار، پاویون در کنار چهار خانه ییلاقی ارائه شد که محصول طراحی معمار نیجریه‌ای Kunle Adeyemi، استودیو برلینی Barkow Leibinger، معمار پاریسی Yona Friedman و معمار بریتانیایی Asif Khan هستند.
BIG را با کانسپت های آینده‌گرایانه و ایده‌های مهیج می‌شناسیم اما فقط چند پروژه کامل شده دارد. در بین آثار چشمگیر BIG می‌توانیم به ساختمان مرکزی گوگل در کالیفرنیا و یک برج هرمی شکل در نیویورک اشاره کنیم.>


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , تحلیل و بررسی ,طراحی پاویون , گالری سرپنتاین ۲۰۱۶ ,پاورپوینت پاویون گالری سرپنتاین ,معماری پاویون گالری سرپنتاین ,پاویون گالری سرپنتاین خارجی ,طرح پاویون گالری سرپنتاین ,تحلیل پاویون گالری سرپنتاین ,نمونه پاویون گالری سرپنتاین ,نمونه موردی پاویون گالری سرپنتاین ,نمونه مشابه پاویو,
مقالات مرتبط در این دسته
تحلیل و بررسی معماری ، موزه گوگنهایم بیلبائو ،پاورپوینت
پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه گوگنهایم نیویورک بهمراه فایل تری‌دی و اتوکد
پاورپوینت بررسی خانه موسیقی پورتو اثر معماران رم کالاهاس و الن ون لون
پاورپوینت بررسی موزه ملی یادبود حادثه 11 سپتامبر
پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه دیانگ سانفرانسیسکو
پاورپوینت بررسی و تحلیل فرهنگسرای خاوران
پاورپوینت بررسی تحلیل فرهنگسرا نیاوران اثر کامران دیبا
پاورپوینت بررسی معماری بخشهای مختلف فرهنگسرا
پاورپوینت بررسی تحلیل موزه هنر سامسونگ لیوم -شاهکار سه معمار بزرگ
پاورپوینت بررسی و تحلیل مرکز فرهنگی حیدر علی اف
پاورپوینت بررسی موزه ایبره کامارگو اثر آلوارو سیزا
پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه واتیکان
پاورپوینت بررسی طراحی کافه تریا آنورا در آفریقای جنوبی
پاورپوینت بررسی طراحی موزه آتش‌نشانی اوورلند پارک توسط ورنر جانسون
پاورپوینت بررسی نمایشگاه و نمایندگی بی ام دبلیو bmw در شنزن چین
پاورپوینت بررسی طراحی مرکز هنر سئول توسط معماران Arcbody
پاورپوینت بررسی خانه فرهنگی و تالار شهر مالمو لیو در مالمو
پاورپوینت بررسی گالری آو اثر رضا دانشمیر
پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه مرسدس بنز اشتوتگارت آلمان
بررسی، استانداردهای طراحی نمایشگاه اتومبیل،پاورپوینت




:: برچسب‌ها: پاورپوینت , تحلیل و بررسی ,طراحی پاویون , گالری سرپنتاین ۲۰۱۶ ,پاورپوینت پاویون گالری سرپنتاین ,معماری پاویون گالری سرپنتاین ,پاویون گالری سرپنتاین خارجی ,طرح پاویون گالری سرپنتاین ,تحلیل پاویون گالری سرپنتاین ,نمونه پاویون گالری سرپنتاین ,نمونه موردی پاویون گالری سرپنتاین ,نمونه مشابه پاویو, ,
:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: