دانلود بررسی زندگی فرانک گری؛ معماری پسماندها،پاورپوینت
نوشته شده توسط : safa
دانلود بررسی زندگی فرانک گری؛ معماری پسماندها،پاورپوینت

تاریخ ایجاد 31/12/2017 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 23 اسلاید   قیمت: 5900 تومان     تعدادمشاهده  3  


در کارهای اولیه گری می‌توان تأثیراتی از معماران سوئیس و فرانسه به خصوص لو کوربوزیه مشاهده کرد. این تأثیرات را تا سال ۱۹۷۲ می‌توان در کارهای گری مانند استفاده از فرمهای هندسی ساده مشاهده کرد.به طور کلی در کارهای گری نوعی گرایش مجسمه سازانه را می‌توان مشاهده کرد چه در توسعه خانه همسرش ۱۹۸۷ تا موفق‌ترین کارش در سبک فولدینگ که موزه هنرهای معاصر بیلبائو است.

او معتقد است: من آثار هنرمندان را نگاه میکنم و هنر را به مثابه وسیله‌ای برای الهام خودم میپندارم و سعی میکنم تحت تأثیر هیچ فرهنگی نباشم در هر کارم روشهای جدید را جستجو میکنم. برای من قانون و قاعده محدود کننده وجود ندارد و اصولا مرزی بین درست و نادرست نمیدانم

 

 



دانلود پاورپوینت فرانک گری؛ معماری پسماندها

در این بخش *پاورپوینت فرانک گهری(گری)؛ معماری پسماندها* در 23 اسلاید
برای دانلود قرار داده شده  است. در ذیل فهرست مطالب و همچنین پیشنمایشی از
آن آورده شده است.

 

 

*فهرست مطالب:*

  * زندگی شخصی
  * سبک ها
  * الگوی کاری گهری روند طراحی و اجرا
  * شکل ها و مصالح
  * آثار بررسی هتل مارکز(Hotel Marques)

 


کلمات کلیدی مرتبط:
زندگی شخصی , * سبک ها , * الگوی کاری , گهری روند ,طراحی و اجرا , * شکل ها ,مصالح , * آثار بررسی ,هتل مارکز ,(Hotel , Marques) ,
مقالات مرتبط در این دسته
فرانک اون گری - پاورپوینت زندگینامه و آثار




:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: