پاورپوینت بررسی مرمت مسجدحمامیان بوکان
نوشته شده توسط : safa
پاورپوینت بررسی مرمت مسجدحمامیان بوکان

تاریخ ایجاد 30/01/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 115 برگ pdf   قیمت: 14000 تومان     تعدادمشاهده  3  


پاورپوینت بررسی مرمت مسجدحمامیان بوکان
 دارای ۱۱۵ pdf صفحه۶۶ مطالعات اقلیمی می باشد.
بخشی از مطلب
تاریخ در اطراف بوکان کنونی به طور گسترده ای گسترانیده شده، در پنج کیلومتری این شهر، در روستای حمامیان مسجد تاریخی حمامیان و بقایای مدرسه قدیمی روستای حمامیان که هم اکنون قسمتی از کلاس های آن سالم مانده، قرار گرفته است. این مسجد قبل از جنگ جهانی دوم در سال 1328 هجری قمری بنا شده، و موسس آن مرحوم محمود آقا ایلخانی زاده و معمار آن شادروان معمار باشی مراغه ای بوده است .
بنای مسجد حمامیان مربع شکل است و جز معماری های بی نظیر مذهبی در ایران به شمار می رود. مسجد از ترکیب سنگ لاشه معادن اطراف، آجر خشتی، چوب گردو بنا گردیده است. پی بنا که یکی از شاهکارهای معماری مقاوم در برابر زلزله و طوفان می باشد در عمق بیست متری زمین پی ریزی شده است .
نمای کلی مسجد از هنر آجر تراشی بطور کلی بهره می برد. هنری که به خوبی و به زیبایی در هم ترکیب شده و مجموعه ای ابتکاری را پدید آورده است. نمای شمالی مسجد حمامیان که در میان باغ های زیبا و منحصر به فرد روستا محصور است از ترکیب ایوانی کوچک و ستون ها پدید آمده، که بوسیله تعدادی پنجره به داخل مسجد ارتباط می یابد. نظم و قرینه سازی میان ستون ها و آجر تراشی های سقف و دیوار از جمله سبک معماری های مثال زدنی است، که در این مکان توسط سازنده مورد توجه قرار گرفته .
به لحاظ موقعیت طبیعی، شهرستان بوکان از سمت شمال و شمال غربی به زمینهایهمواری منتهی می شودکه در واقع ادامه دشت میاندوآب غربی و دشت حاجی آبادمی باشد.از سمت جنوب به کوههای دربند، میان کوه، برده زرد، قزل داغ، شیخ عباسی، تل جی، عباس زهره، نارزگان و از سمت شرق به بستر رودخانه زرینه رود ـ که مرز این شهرستان با شاهین دژ را تشکیل می دهد ـ محدود می شود. توپوگرافی شهرستان بدین صورت است که رشته کوههای واقع در آن ادامه رشته چین خورده آلپ و جزو گروه کوهستانی ارمنستان ـ آذربایجان قلمداد شده و با حوضه آبخیز زرینه رود ـ لیلان چای مشخص می گردد. تشکیلات زمین شناسی در منطقه بوکان و اطراف دریاچه ارومیه از تشکیلات زمین شناسی در شمال غرب ایران است. جدیدترین رسوبات دریایی کم عمق، پس از چین خوردگیهای آلپ و تشکیل سلسله جبال البرز و زاگرس از زیر آب خارج شده که در حال حاضر در حوالی دریاچه ارومیه به ویژه در اطراف دشت میاندوآب و رحیم خان مشاهده می گردد.آتشفشان های اوایل ائوسن و همچنین اواخر دوران سوم،تشکیلات قله مانند وسیعی را در پیرامون شهرستان خصوصاً در جنوب و جنوب شرقی آن به وجود آمده آست.فرسایش طبیعی و سپس ساختمان رودخانه سیمینه رود در طی ادوار زمین شناسی سبب انباشته شدن رسوبات آبرفتی در میانهشهرستان شده که به سبب قابلیت نفوذ بالا، منابع نسبتاً خوبی جهت ذخیره آبهای زیرزمینی فراهم نموده است.
و......


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی مرمت مسجد ,حمامیان بوکان , پاورپوینت رایگان ,مرمت مسجد ,حمامیان بوکان, پروژه کامل , مرمت مسجد ,حمامیان بوکان, پروژه مرمت مسجد ,حمامیان بوکان, دانلود پاورپوینت مسجد ,حمامیان بوکان, دانلود پروژه کامل ,مرمت مسجدحمامیان بوکان, دانلود رایگان مرمت مسجدحمامیان بوکان, دانلود طرح مرمت مسج,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی مرمت تکیه بیگلربیگی کرمانشاه
پاورپوینت بررسی مرمت عمارت نظامیه تهران
پاورپوینت مرمت عمارت ملک التجار کردستان
پاورپوینت بررسی مرمت عمارت خسروآباد سنندج
طرح مرمت دانشگاه کردستان
پاورپوینت بررسی مرمت خانه انصاری ارومیه
پاورپوینت بررسی مرمت خانه خلبانی همدان
دانلود بررسی پروژه آشنايي با مرمت ابنيه، امامزاده رودبند، پاورپوینت
دانلود بررسی مرمت امامزاده رودبند،پاورپوینت
دانلودبررسی پروژه مرمت خانه رکابی،پاورپوینت
دانلود بررسی مرمت خانه رحیمی پاورپوینت
دانلود بررسی مرمت خانه افضل (شوشتر) پاورپوینت
دانلود بررسی ,مرمت,حسیننیه امینی های قزوین ,پاورپوینت
پاورپوینت بررسی کامل مرمت حمام آخوند ارومیه
پاورپوینت مرمت شناخت،آسیب شناسی و طرح مرمت خانه تاریخی امام جمعه در تهران
پاورپوینت مرمت شناخت،آسیب شناسی کاروانسرای پاسنگان قم
پاورپوینت مرمت سرای همدانی ها در کرمانشاه
پاورپوینت کنگره ی بولونیا
پاورپوینت مرمت ابنیه خانه مجتهدی سنندج
پاورپوینت مرمت خانه نصیری خرم آباد




:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: