پاورپوبنت بررسی معماری استادیوم فوتبال کونیا konya در ترکیه
نوشته شده توسط : safa
پاورپوبنت بررسی معماری استادیوم فوتبال کونیا konya در ترکیه

تاریخ ایجاد 27/04/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 32 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاویر   قیمت: 6000 تومان     تعدادمشاهده  2  


استادیوم جدید konya در بین دریا از ساختمان های مشابه به نظر می رسد، طراحی شده توسط architects bahadır kul، آن را به مساحت 450،000 متر مربع با ظرفیت به 42،000 نفر صندلی  است. استراتژی معماری در شمال مرکز شهر قرار گرفته است تا ساختار معاصر را ایجاد کند که با کدهای فرهنگی همراه با تقویت شهر توریستی منطبق باشد. داخل ساختمان های ورزشگاه مانند استخر شنا، ولوودرم، کنفرانس بزرگ و در عین حال حمل و نقل عمومی توسط سیستم راه آهن و اتوبوس در دسترس است.
مشخصات پروژه 
معماران: شرکت معماری bahadir kul
موقعیت: استان قونیه ، ترکیه
مساحت: ۹۰۰۰۰ متر مربع
سال: ۲۰۱۴
عکس برداری: کت کالکتف، شهرداری کلان شهر کونیا
مشتری: شهرداری کلان شهر کونیا
ظرفیت: ۳۸۰۰۰ نفر
کل مساحت زمین: ۹۰۰۰۰ مترمربع
طراحی استادیوم فوتبال
طراحی استادیوم فوتبال
زیباترین ورزشگاه جهان
به گفته ی مهندس معمار، استادیوم شهر کونیا در شمال این شهر واقع است که با مرکز شهر که مساحتی ۴۵۰۰۰۰ متر مربعی دارد، ۹ کیلومتر فاصله دارد. مجموعه ورزشی داخلی، استخر، پیست دوچرخه‌ سواری و یک سالن اجتماعات نیز در طراحی این استادیوم در نظر گرفته شده است. برای رفت و آمد نیز شبکه ی راه آهن، اتومبیل شخصی و وسایل نقلیه ی عمومی فراهم شده است. در طراحی استادیوم شهر کونیا، تناسب آن با معیار های فرهنگی به همراه ساختاری امروزی مد نظر گرفته شده است. بخش بیرونی  این سازه به رنگ سفید و سبز طراحی شده که سمبل تیم فوتبال این شهر است.
طراحی این سازه بر اساس معیار های یوفا ( اتحادیه ی فوتبال اروپا) است. این استادیوم جمعا ۴۲۰۰۰ صندلی دارد که به دو بخش بالایی و پایینی در جایگاه تماشاچیان تقسیم می شود. این صندلی ها در بخش شرقی، غربی، جنوبی و شمالی استادیوم قرار دارند. در زیر هر جایگاه، تعداد کافی سرویس بهداشتی و رستوران برای تماشاچیان در نظر گرفته شده است.

و......


کلمات کلیدی مرتبط:
استادیوم جدید konya , شرکت معماری bahadir kul ,استان قونیه ، ترکیه ,زیباترین ورزشگاه جهان , مهندس معمار، استادیوم شهر کونیا ,استادیوم فوتبال ,نمونه استادیوم فوتبال ,نمونه موردی استادیوم فوتبال ,نمونه مشابه استادیوم فوتبال ,




:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: