دانلود,فایل اتوکد کاخ گلستان,dwg
نوشته شده توسط : safa
دانلود,فایل اتوکد کاخ گلستان,dwg

تاریخ ایجاد 11/11/1397 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 4500 تومان     تعدادمشاهده  1  


دانلود,فایل اتوکد کاخ گلستان,dwg
 
  مطلب مفید  
 
کاخ گلستان با قدمتی بالغ بر ۴۴۰ سال یکی از منحصر به فردترین مجموعه‌های تاریخی ایران می‌باشد. اطلاق نام گلستان به این مجموعه ریشه در بنیان تالاری بنام «گلستان» که از بناهای عهد آقا محمد خان قاجار بوده و در سال ۱۲۱۶ ه‍.ق و در عهد فتحعلی شاه قاجار به پایان می‌رسد دارد.
 
کاخ گلستان از عهد صفویه تا دوران معاصر دستخوش تغییراتی گردیده‌است. هر چند که بنیان کاخ گلستان به دوران شاه عباس صفوی و به سال ۹۹۸ ه‍.ق و با احداث چهار باغی در داخل حصار شاه طهماسب و بعدها و در زمان شاه سلیمان صفوی (۱۱۰۹ – ۱۰۷۸ ه‍. ق) با ساخت دیوان خانه‌ای در همان محدوده چنارستان شاه عباسی شکل می‌گیرد ولی امروزه از آن بنیان‌ها اثری در میان نیست؛ و داشته‌های موجود کاخ گلستان از لحاظ دیرینگی محدود به بخشی از آثار و ابنیه از دوران زندیه بوده و فراتر از آن نمی‌رود.
 
کاخ گلستان در دوم تیرماه ۱۳۹۲ خورشیدی و در سی و هفتمین اجلاس سالانه کمیته میراث جهانی سازمان یونسکو در پنوم پن، پایتخت کامبوج به عنوان میراث بشری از جانب یونسکو به ثبت رسید. 
 
 
 
 بخشی از مطلب 
 
دانلود اتوکد تالار گلستان dwg ، نما و برش و پلان و پلان موقعیت
این بنا از کاخ‌های دوره زندیه و قاجار است که در مرکز شهر تهران واقع شده‌است. مجموعه گلستان یکی از منحصر به فردترین مجموعه‌های تاریخی ایران می‌باشد. اطلاق نام گلستان به این مجموعه در بنیان تالاری بنام «گلستان» که از بناهای عهد آقا محمد خان قاجار ریشه دارد. کاخ گلستان از آغاز تا دوران معاصر دستخوش تغییراتی زیادی بوده است. هر چند که بنیان مجموعه گلستان به دوران شاه عباس صفوی و به سال ۹۹۸ ه‍.ق می رسد ولی امروزه از بناهای ساخته شده در دوره صفوی اثری نیست؛ و بناهای موجود در این مجموعه از لحاظ قدمت بیشتر محدود به آثار دوران زندیه و قاجاریه و پهلوی است.


کلمات کلیدی مرتبط:
کاخ گلستان ,دانلود,فایل اتوکد کاخ گلستان,dwg ,اتوکد تالار گلستان dwg ، نما و برش و پلان و پلان موقعیت ,این بنا از کاخ‌های دوره زندیه و قاجار است که در مرکز شهر تهران واقع شده‌است. مجموعه گلستان یکی از منحصر به فردترین مجموعه‌های تاریخی ایران می‌باشد. اطلاق نام گلستان به این مجموعه در بنیان تالاری بن,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,فایل اتوکد تحلیل پلان کاخ گلستان و سیرکولاسیون,dwg
دانلود,رایگان سایت پلان کاخ هشت بهشت اصفهان,dwg
دانلود ,پروژه تری دی اتوکدی زیگورات,dwg
دانلود رایگان ,تحلیل کاخ های پهلوی -پاورپوینت
دانلود پاورپوینت کاخ مروارید
دانلود پاورپوینت کامل تحلیل و بررسی معماری کاخ های پهلوی
دانلود نقشه های اتوکد عمارت شاپوری شیراز
نقشه اتوکدی برداشت عمارت چهل ستون قزوین (عمارت کلاه فرنگی)
 




:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: