پاورپوینت بررسی سایبان چوبی غول پیکر در فضای شهری اثر Mecanoo
نوشته شده توسط : safa
پاورپوینت بررسی سایبان چوبی غول پیکر در فضای شهری اثر Mecanoo

تاریخ ایجاد 21/08/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 24 اسلاید   قیمت: 7500 تومان     تعدادمشاهده  3  


پاورپوینت بررسی سایبان چوبی غول پیکر در فضای شهری اثر Mecanoo

سایبان چوبی غول پیکر توسط Mecanoo با ایجاد جلوه ای چشمگیر سایه بین دو جلد ، باغهای معروف جهان در Keukenhof در هلند را در بر می گیرد. این سقف چوبی قابل توجه بر روی دو جلد تکیه می دهد و یک دروازه چشمگیر به پارک می دهد.

این نصب متخلخل ساخته شده از ساختار سقف پله ای از مثلث های ایزوله ای درهم تنیده - که یک پناهگاه را فراهم می کند - و باعث می شود یک بازی همیشه در حال تغییر نور و سایه ایجاد شود ..

سایبان چوبی غول پیکر Mecanoo با ارائه یک فضای عمومی عمومی جدید برای دیدار ، صندلی و گذراندن ساعاتی در زیر این سقف زیبا ، بازدید کنندگان را از برگهای جهان خارج به دنیای گل ها می برد.

'' دروازه خانه انتقال از جهان خارج و جهان كوكنهاف و تمام گلهای آن است. در هنگام گذر از ورودی ، آسمانهای زیبای هلندی را مشاهده خواهید کرد که در بالا مثلث های چوبی قرار دارد. به پایین نگاه کنید و یک الگوی جذاب از سایه های مثلثی روی زمین خواهید دید. مكانوئو گفت: "حصار با نقوش لاله ای آغاز سفر اکتشافی را از طریق پارک می کند."

مکانو سال ۱۹۸۴ میلادی توسط شخصی به نام «فرانسیس هوبِن» تاسیس شد و البته چند فرد دیگر هم به او کمک کردند تا این شرکت معماری فعالیت خود را آغاز کند.
هوبن، دال و استینهویس سه شخصی بودند که در تاسیس این شرکت حضور داشتند و همان سال موفق شده بودند در مسابقه طراحی مسکن جوانان در روتردام جایزه نخست را به دست بیاورند و این سه شخص آن زمان در رشته فناوری در دانشگاه دلفت تحصیل می‌کردند. پروژه‌ای که این سه جوان مطرح کرده بودن نقطه عطف در فرآیند ساخت خانه‌های اجتماعی در هلند شد و بدها طرح ابداعی آنها به برنامه اصلی دولت هلند برای ساخت واحدهای خانوادگی تبدیل شد. آنها در کنار دو شخص دیگر به نام «وان ایگرات» و «دی وِیجر» سال ۱۹۸۴ میلادی در شهر دلفت که محل تحصیل‌شان بود شرکت مکانو را تاسیس کردند.
موقعیت شرکت:
مکانو در یکی از قدیمی‌ترین کانال‌های هلند به نام «اود دلفت» تاسیس شده است که این کانال از میان شهر تاریخی دلفت عبور می‌کند. این کانال سال‌ها قبل خشک شده بود و خانه‌ای که مِکانو در آن فعالیت خود را آغاز کرد در سال ۱۷۵۰ میلادی توسط یک معمار ایتالیایی به نام بولینا بنا شده بود. این خانه در فضای داخلی خود یک راهرو به طور ۴۰ متر را شامل می‌شود که پله‌ها، سقف، درب و … به صورت برجسته با سنگ و گچ تزیین شده بود.
این ساختمان در قرن نوزدهم میلادی توسط چندین نفر از بزرگان هلندی تصرف شده بود و سرانجام در سال ۱۸۸۶ میلادی به خیریه کاتولیک‌های رومی فروخته شد تا فقرا در آن اسکان یابند. پس از این اتفاق «بنیاد سَنت هیپولیتوس» مدیریت آن را در اختیار گرفت و تا سال ۱۹۷۰ میلادی از این ساختمان به عنوان محلی برای اسکان سالمندان و سپس به عنوان یک بیمارستان کوچک برای خدمات رسانی به فقرا مورد استفاده قرار می‌گرفت. در سال ۱۹۸۳ میلادی مِکانو بخشی از این خانه کانالی را اجاره کرد و هم اکنون دفتر مرکزی شرکت مکانو در این ساختمان واقع شده است.و........


کلمات کلیدی مرتبط:
سایبان چوبی غول پیکر ,فضای شهری اثر Mecanoo ,پاورپوینت بررسی ,سایبان چوبی , غول پیکر توسط Mecanoo ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی نرم افزار تحلیل انرژی اکوتکت
پاورپوینت بررسی خدمات فناوري اطلاعات براي معلولین
پاورپوینت بررسی معماری پارک های علم و فناوری
پاورپوینت بررسی فتوگرامتری
پاورپوینت بررسی مبانی کارتوگرافی و فتوگرامتری
پاورپوینت بررسی مبلمان قاجار
پاورپوینت بررسی آلودگی خلیج فارس




:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: